List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu]  software raid
From:       Mesut_GÜLER <mesut () egemenyazilim ! com>
Date:       2010-07-27 17:56:23

Merhaba arkadaşlar,
Çift sata diskli giriş seviyesi bir sunucu aldık, bunu software raid
olarak kullanmayı düşüyorum. Ancak disklerden biri göçtüğünde kurtarma
işlemini nasıl yapılır bilmiyorum. Bu konuda tecrübeli arkadaşların
önerileri nelerdir?
Bu sunucu firewall ve mail sunucu olarak görev yapacak ve pop3 ten
kullanıcılar çekecekler maillerini yani üzerinde mail tutulmayacak. Bu
konuda tecrübeli arkadaşların önerilerini bekliyorum.

teşekkürler.