List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu]  "Neden Pardus" isimli sunuma davet...
From:       Nuri Akman <nuri.akman () hazine ! gov ! tr>
Date:       2009-05-25 11:16:35

Arkadaşlar,

26 Mayıs Salı (yarın) 14.00 - 17.00 saatleri arasında Hazine
Müsteşarlığı - Emek/Ankara adresinde gerçekleşecek sunumun faydalı
olacağını düşünüyorum. Özellikle 2. Bölümün Teknik Yönü ağırlıklı.

*1.Bölüm: 14.00 - 15.00*
Pardus Yolculuğu ve Pardus İşletim Sistemi Hakkında Temel Bilgiler
*Sunum: *Erkan Tekman (Pardus Proje Yöneticisi)

*2.Bölüm: 15.30 - 17.00*
Pardus Uygulamaları ve Kurumsal Uygulamalarda Pardus
*Sunum: *Pardus Proje Yönetim Ekibi

*Adres:
*Hazine Müsteşarlığı - Emek/Ankara

*Kroki:*
http://www.google.com/maps?ie=UTF8&ll=39.914641,32.817557&spn=0.005555,0.009656&t=h&z=17

Sizleri de beklediğimizi duyurmak istiyorum.

Selamlar,
Nuri AKMAN