List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] qmail problemi
From:       ahmettombak623 () hotmail ! com (ahmet tombak)
Date:       2006-08-28 4:48:00

Huseyin tekrar selam,

Bu tur bir problemle coz karsilastim ama. Buna karsi tarafin MTU
buyuklugunun senin ayarli MTU buyuklugunden kucuk oldugu durumlarda da
karsilasabilirsin. Yani;
Senin MTU 1500'dur ama karsi taraf MTU 1492 veya daha dusuk olabilir. Bu
durumda ne tur bir baglanti aygiti kullaniyorsun ama yapabiliryorsan MTU
automatic veya 1492, 1460, 1400 seklinde dusurmeyide deneybilirsin.
Ama en garantilisi karsi tarafa MTU sizelerinin kac oldugunuda sorabilirsin.

Selamlar
Ahmet