List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Linuxta hangi dosyalari rahatlikla silebilirim?
From:       oguzemlik () gmail ! com (Oguz I !  EMLIK)
Date:       2006-08-24 16:59:47

squid'in ana işlevi olan cachelemeyi yaptığı swap dizinleridir orası.
silerseniz squidin tekrar bu dizin hiyerarşisini oluşturması için -z
parametresini kullanmanız gerekir. /var/log'un altındaki takip
etmediğiniz log dosyalarını silebilirsiniz, ancak silmeden içini
boşaltmanızı(echo "" > dosya) tavsiye ederim. ayrıca du -shc ile
ayrıntılı bir inceleme yaparak işinize yaramayan dosyaları
silebilirsiniz.

24.08.2006 tarihinde Serdar Aydemir <serdar_aydemir@koytur.com> yazmış:

> Selamlar
> Linux sunucumda 4,3 GB olan diskimde yer sorunu yasamaktayim.. Silecek
> bisiler ariyorum. Ama nereleri silecegimi tam kesitiremiyorum..
>
> [root@mugla squid]# df
> Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
> /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part5
>                       3.5G  2.4G  959M  72% /
>

> /var/log altindakilerden silinmemesi gerekenler varmidir Yoksa buyuyenleri
> silip restart etmem sonucunda sorun yasarmiyim?
>
> Birde /var/spool altinda squid dizini icinde bir suru klasorler var...
> [...]

Oguz I. EMLIK
Sistem Sorumlusu / ISDEMIR AŞ.