List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] =?iso-8859-9?q?samba_payla=FE=FDm?=
From:       ytuncez () gmail ! com (=?ISO-8859-9?Q?ya=FEar_tun=E7ez?=)
Date:       2006-06-29 12:10:21

Merhaba,

Kubuntu 6.0.6 yüklü makinamda samba ile erişilebilecek bir dizin
oluşturmak için kullanıcının home dizininde paylas adında bir dizin
oluşturdum. smb.conf dosyasında;
[paylas]
comment = paylas
path = /home/ahmed/paylas
public=yes
writable=yes
valid users=ahmed
create mask=0700
directory mask=0700
force user= nobody
force group=nogroup

satırlarını ekledim.

Sorun şu: Ağdaki win makinalar Ağ Komşuları'ndan paylaşımı yaptığım
bilgisayar simgesine çift tıklayarak girdiğinde kullanıcı home
dizinimi de görebiliyorlar. Ancak ağdaki diğer bir linux makinadan
smb:/ ile kubuntu makinama girdiğimde ise sadece
/home/kullanici/paylas dizinimi görüyor, kullanıcı home dizinini
görmüyor ki ben de zaten bunu istiyorum.
Teşekkürler.