List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] upgrade
From:       akgul () Bilkent ! EDU ! TR (Mustafa Akgul)
Date:       2006-06-28 20:02:22

> Centos 4.3 ogrenmeye calisiyorum.
>
> Bir yazilimin yeni surumunu indiriyorum, eskisini upgrade =
> etmeye
> calisiyiorum.
>
> configure, make, make install
>
> yapiyorum fakat olmuyor. Kuruyor, kuruyor sonra yazilimi yeniden
> baslatiyorum, yine eski surum gozukuyor.
>
> Acaba nerde hata yapiyorum?

Merhabalar,

Ancak tahminde bulunabiliriz. Sanirim eskisini  rpm olarak
kurdun, belki de ilk kurulumda yuklendi. Muhtemelen
program  /usr altinda.

simdi kurdugunda, muhtemelen   /usr/local  altina kuruyorsun.
}ki seye bak:
1) " which program-adiyla " ile  hangi dizndekini kullandigina
bak
2) make install  nereye yukluyor bak. Hizli gidiyorsa
make install 2>& make.log
turu bir komutla  dosyaya yazdirip  bak.

rpm temelli de munkunse  rpm ile guncellemek  bu tur sorunlari
asmana yarar.
Kolay gelsin
Mustafa Akgul