List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] BIND
From:       devrim () gunduz ! org (Devrim GUNDUZ)
Date:       2006-06-28 11:13:52

Merhaba,

On Tue, 27 Jun 2006, bulent ozkan wrote:

> Nedense yeni Bind versiyonlarının (source koddan derliyorum ) hiç birinden
> named.conf ve named.pid dosyası çıkmıyor. Bu dosyaları kendimiz oluşturup
> içeriğini ellemi yazmalıyız ( copy paste :) ).

pid dosyası çalışma anında oluşturulur zaten. Kaynak koddan kurulumlarda
da anımsadığım kadarıyla named.conf oluşturulmuyor. Siz kendini
oluşturacaksınız. RPM'ler bu dosyayı oluşturuyordu ama; sanırım tüm paket
yöneticileri bu işi yapıyor.

http://www.gunduz.org/seminer/bind/

adresinde birkaç şey olacak bu arada. Oradan da yardım alabilirsiniz.

Saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr