List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] DNS sunuculari ile ilgili
From:       cliffhanger1212 () yahoo ! com (Evren Kalayciklioglu)
Date:       2006-06-27 10:40:35

Tesekkur ederim, verdiginiz bilgiler cok faydali oldu.

DNS ile ilgili sorunum registrant uzerinde benim name
serverimin kayitli olmamasiymis, kayit eder etmez bir
kisim dns gormeye basladi ama hala DEU nunkiler
cozmuyor, onlar da zamanla artik.

Reverse DNS'in gerekli olacagini hic dusunmemistim, bu
konuda da kafa yoracagim.

Herkese iyi gunler, iyi calismalar.

--- Ayhan HACIO?LU <ayhanhacioglu@sanovel.com.tr>