List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] Re:  DNS sunuculari ile ilgili
From:       atifceylan () gmail ! com (Atif CEYLAN)
Date:       2006-06-26 15:18:27

linux-sunucu-request@liste.linux.org.tr wrote:

>Linux-sunucu listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
>	linux-sunucu@liste.linux.org.tr
>
>World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
>ziyaret edin:
>veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
>şu adrese gönderin:
>	linux-sunucu-request@liste.linux.org.tr
>
>Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
>	linux-sunucu-owner@liste.linux.org.tr
>
>Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
>daha belirli olmasını sağlayın: "Ynt: Linux-sunucu toplu mesajının
> [...]
minumum 1 max 3 gün sürmesi lazım.
dns dunucular kaşelerini bu aralıklarda güncellerler.
ayırca unutmamanız gereken bir hususta dnslerinizde değişiklik yaptıktan
sonra serial no ları artırmanız gerekmekte...
bu işlemi yapmazsanız alan adlarında yaptığınız değişiklikleri dns
sunucular algılamayacak ve es geçeceklerdir.