List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] jigdo ile dvd-iso download sorunu
From:       nilgun () belgeler ! gen ! tr (=?utf-8?q?Nilg=C3=BCn_Belma_Bug=C3=BCner?=)
Date:       2006-06-26 5:43:25

Selam,
Pts 26 Haz 2006 05:17 sularında, clawhammer şunları yazmıştı:
> Herkese iyi çalışmalar
> Jigdo ile Debian.org'dan dvd iso indirmeye çalışıyorum ama /root dizinin
> bağlı olduğu disk space 2 GB  olduğu için download kesilip disk alanı
> yeterli değil şeklinde hata mesajı alıyorum. Benim /mnt/depo dizininin
> bağlı olduğu disk alanı 15 GB. ben işte buraya download etmek istiyorum
> bunun için ~/.jigdo-lite dosyasının içindeki tmpdir="mnt/depo/jigdo"
> olarak değiştirdim buna rağmen jigdo-lite indirme yeri olarak /home
> dizinini kullanıyor.
>
> jigdo-lite'ın varsayılan indirme dizinin nasıl değiştirebilirim. Debian
> [...]
Zorlamayın, yol gösterin :-)
Sizin yazmasını istediğiniz dizini onun yazmak istediği
dizine sembolik bağ yapın. Böylece ikinizin de istediği
olur. :-) Tabii yazmasını istediğiniz dizine sizin
yazma izniniz olup olmadığına bakmayı ihmal etmeyin.

Esen kalın,
Nilgün