List:       linux-sunucu
Subject:    [Linux-sunucu] virtual server
From:       b_kiziltan () hotmail ! com (Bahadir Kiziltan)
Date:       2005-09-21 15:42:29

Selam,

Oncelikle bir test ortamini desteklenen bir dagitim kullanarak olusturup
deneme yapmanizda fayda olacaktir. Beraberinde gelen yuk dagitim
algoritmalarini test edip gormeniz iyi olur. Belkide donanimsal bir cozume
yoneleceksiniz.

Zamaninda RH9 uzerinde bu paketleri kullanarak iyi sonuclar elde ettim.
Tavsiyem RH9 icin olan binary paketleri indirip, kuracaginiz bir RH9 sistemi
lb olarak hazirlamanizdir. RH9 icin olan paketlerde birde cekirdek olacak.
Indirip kurmaniz ve sistemi kurulan o cekirdek ile acmaniz gerekiyor.

HTTP REQUEST ---> (LB) Direct routing ------------------- (secilen
algoritmaya gore dagitim)
                                                        web1    web2 (web
sunucular)

Yukaridaki yapiyi hızlı biçimde kurup, sonuçları görebilirsiniz.

Kolay gelsin.