List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] =?windows-1254?q?Afi=FE_-_Poster?=
From:       titaN Ware <x_titanyum_x () hotmail ! com>
Date:       2012-12-19 14:22:37

Herkese merhabalar , Oturduğum dairenin balkonuna lkd nin penguenli afişlerinden \
birisini asmıştım , yoldan geçen arkadaşların epey dikkatini çekti , güzel reklam \
oldu . Afişi kyk nın yurdundan çıkan her öğrenci rahatlıkla görebiliyor yani günde en \
az birkaç bin kişi , ancak elimdeki afiş biraz küçük 70x150cm felan , daha büyük bi \
afişi nereden bulabilirim bi fikri olan varmı ? (kendim yapmak dışında , hazır almak \
istiyorum)