List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] Re: =?utf-8?q?Kamuda_AKKY_Kullan=C4=B1m_Raporu?=
From:       Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicaslan () gmail ! com>
Date:       2012-12-19 10:06:29

18 Aralık 2012 23:31 tarihinde Güven Atbakan <guvenatbakan@gmail.com> yazdı:

> Gimp ve Inkspace üzerinden verilen bu örnekte bence Gimp ve Ms Paint
> karşılaştırılmalı. Çünkü ev kullanıcıları için zaten Photoshop öneren yok.
> Basit işlemler (mesela meşhur caps yapma olayı) için Gimp fazlasıyla
> karışık. Veya daha önce daha iyisini kullanmış olan için diyelim.
>
> LibreOfis'te ben her işimi görebiliyorum. Çünkü Ofis programları konusunda
> standart bir ev kullanıcısıyım. En fazla "Lütfen çocuklarımız apartman
> içerisinde gezmesin" gibi bir şey hazırlarım. Ama iş biraz detaylandığında
> sıkıntı çıkıyor. Örnek olarak resim kırpma verilmiş. Bir arkadaşım da
> [...]
Tek başına kullanım kolaylığı bir kriter değil. Kullanımı kolay olduğu
iddia edilenler de her durumda öyle değiller. Alışkın olduğu kolay geliyor
insana ama daha çok iş de yaptırabiliyor bu ona. Standartların büyük bir
önemi var. Standart dışı işler yaparak kendine mahkum eden mantıkla devam
ediyorlar sahipli yazılım üreticileri. Onun için bir sürü insan standart
standart diye yırtınıyor.

--
*Görünenler*, *gerçek olsaydı bilime* gerek kalmazdı.