List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] Re: =?iso-8859-9?q?Postfix_+_Dovecot_Kurulum_D=F6k=FCman?=
From:       ismailsawran <ismailsawran () gmail ! com>
Date:       2012-02-24 8:32:11

Merhaba Ercan bey

Debian kullanıyorsanız şu linki deneyin.
http://www.howtoforge.com/perfect-server-debian-squeeze-with-bind-and-dovecot-ispconfig-3
Kurulum sade ve kolay. Ayrıca ISPConfig yüklemeyide anlatıyor.
Squirrel mail arayüzü biraz sade .Roundcube arayüzünü bu kurulum üstüne
bi türlü ayarlayamadım. Webmail arayüzü konusunda neyi kullanıyorsunuz?