List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] =?iso-8859-1?q?Youtube=27un_hi=E7_mi_su=E7u_yok?=
From:       Aydın ŞEN <adigeaydin () gmail ! com>
Date:       2010-06-26 7:32:45

Yasaklama sürecinin başlangıcından beri uygulanan yöntemin bir çok yönüyle
yanlışlar içerdiğini düşünsem de buradaki yanlışın yalnızca Türkiye
tarafında olmadığını düşünüyorum. Az önce denk geldiğim haberde de [1] bu
konu ile ilgili bir kaç kelam edildiğini görünce paylaşma ihtiyacı
hissettim.

Sahi Youtube'un hiç mi suçu yok? (suçu olduğunu düşünmem şu an uygulanan
çözümü(!) savunduğum anlamına gelmiyor elbette)

[1]: http://www.taraf.com.tr/haber/youtube-a-kara-harekati.htm
--
Aydın Şen