List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] Re: IDABC Open Source Observatory News Roundup - 30
From:       gorkem () gorkemcetin ! com (Gorkem Cetin)
Date:       2007-04-02 9:24:11

Mustafa Ekim writes:

> sanirim bu organizasyonun bir turkiye ayagi yok.
>
> tecrubelilerimiz soylesin,  bunun en azindan olmasi
> icin ugrasanlar var mi, yoksa ugrasmak vakit kaybi
> midir?
>
> konuya ilgi duydum ancak turkiyede bu isin gecmisi
> nedir bilmiyorum. e-devlet ne alemde?

Merhaba

Yukarıdaki sorulara bir yanıt değil sanırım, ama yine de belirteyim. Bu
sayfalar UNISYS ve MERIT'in bir projesi kapsamında güncelleniyor. LKD
şenliği duyurusu (bir aksilik olmazsa) başta olmak üzere Türkiye'den
haberler yakında IDABC web sayfasında yayınlanacak.

Yayınlatmak istediğiniz haber varsa doğrudan bana gönderebilirsiniz.

İyi çalışmalar
Görkem