List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] Quanta Problemi
From:       erkintek () fotograf ! web ! tr (Erkin Tek)
Date:       2007-03-29 18:31:40

Quanta için proje yap, sonra sağda ağaç şeklinde klasörleri ile dosyaları
gösteriyor. Buradan tıkır tıkır çalışırsın.

Ama illa böyle takılıcam diyorsan; sadece php renklendirmesi yeterse kate
kullanabilirsin. İkisinde de gömülü düzenleyiciler aynı.

Ama yok proje yaparım, olabilir diyosan; quantanın proje yönetim (ftpden çift
tuşla gönderim, dosyaların derli toplu olması, projeye birden çok kişinin
katılımı) özelliklerine de bakmanı salık veririm.

Bide multiproce supportu olsa tam süper olacak, zannımca.

Sanırım komut satırından qunatanın nasıl tek olacağına dair bir imi vardı,
bunu kde'nin dosyaları açmak için girdiğimiz yere quanta ile aç ama şunu da
kullan diyerek girebilirsin.

Sal 20 Mar 2007 16:43 tarihinde, Mehmet Fatih YILDIZ şunları yazmıştı: