List:       linux-sohbet
Subject:    [Linux-sohbet] MP3 =?ISO-8859-9?Q?dosyalar=FDn=FD?= ogg yapma...
From:       dfisek () fisek ! com ! tr (Doruk Fisek)
Date:       2007-03-05 15:31:34

Mon, 5 Mar 2007 08:55:43 +0200, Timuçin Kızılay <tim@ideefixe.com> :

> Bilgisayarımdaki mp3 dosyalarını çok fazla uğraşmadan nasıl ogg
> yapabilirim? Tek tek açıp çevirmekle başa çıkılacak gibi
> değil. /home/tim/muzik klasörü altında  artist/album/parca.mp3
> seklinde bir sürü mp3 dosyasını bir kerede çevirecek birşey var mı?
> işi bilen birisi bir bash scripti yazıp halledebilir ama henüz 2
> aylık bir linux kullanıcısı olarak beni aşıyor bu... Ben de buradaki
> işi bilenlere danışayım dedim.
Komur satiri programlarini kullanarak formatlar arasi donusum
yapan TransKode isimli bir grafik arayuz var. Ben uzun suredir
kullaniyorum.

http://kde-apps.org/content/show.php?content=37669

Bu arada sirf zevk icin ise mp3'leri ogg yapmak iyi bir fikir
olmayabilir. Kayipli formatlar arasi donusum sirasinda ne kadar olsa
kalite kaybin olacaktir.

                   Doruk