List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama] =?utf-8?q?Login_olmadan_y=C3=B6nlendirme_yapmak=3F?=
From:       Dr._Mucibirahman_İLBUĞA <mucip.ilbuga () gmail ! com>
Date:       2021-03-05 13:19:35

Merhabalar,

Bir kaç kere gördüğünü hatırlıyorum. Alan adı sonunda uzunca bir sayısal
ifade oluyor. Ve tıkladığınızda sizin kim olduğunuzu biliyor ve doğrudan
sayfaya yönlendiriliyorsunuz?

Gmail gibi şeylerde onaylama için kullanılıyor? Bir de zamanında Qmail
ile uğraşırken gruba atılmış epostaların onaylanması için de benzer
yöntem vardı.

PHP ile bu tür bir şey yapmaya çalııyorum. Yani ben kullanıcı telefonuna
SMS ile bir bağlantı göndereceğim ve kullanıcı o bağlantıyı tıklayarak
doğrudan login olmuş bir şekilde istediğim sayfaya yönlendirilecek. Dha
sonra bu bağlantı da sıfırlanabilir veya bir kaç hak verilebilir?

"PHP ile bir sayfa oluştur ve ismini bu alengirli numara yap. Sonra da o
sayfa içinden istediğin sayfaya yönlendir ve sonra bu alangirli ismi
olan sayfayı sil." gibi deli düşünceler var aklımda ama önce bir sorayım
dedim. Yazılmışı varsa yazmayalım... 😛

--
Kolay gelsin,
Mucip:)