List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama]  Eclipse PDT Hk
From:       Nuri Akman <nuri.akman () hazine ! gov ! tr>
Date:       2009-06-15 8:04:40

Arkadaşlar,

http://www.eclipse.org/pdt/ adresinmden indirdiğim Eclips'i PHP proje
geliştirmelerimde kullanmaya başladım.

Çok hoş özellikle var. Çok profesyonel ellerden çıktığı her halinden
belli. Ancak, bir küçük sorunum var:

HTML Tag'larımın bazılarına eklediğim kendime ait Attribute'ler var. (
örnek: <input name="xx" id="xx" *ustmenu*="2"> )

Eclips, bu kodumdaki "ustmenu" yü tanımadığı için kızıyor. Ben de ona
kızıyorum :)

Eclips'in hangi ayarından bu denetlemesini gözardı etmeyi sağlayabilirim?

Selamlar,
Nuri AKMAN