List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama]  pgadmin
From:       atifceylan () gmail ! com (Atif CEYLAN)
Date:       2008-09-28 20:26:38

Merhaba,
Değerli dostlar öncelikle hepinizin bayramını tebrik ediyorum.
PgAdmin'in, EMS  gibi her bir işlemi (data browser, table properties
vs..) yeni tab üzerinden yapması ve table , functions vs.. isimlerini
search edebilmesi ve debug gibi özelliklere sahip olmasını cok arzu
ediyorum.Şuan pgadmin bana yetmiyor çünkü kullandığım sistem üzerinde
300 den fazla tablo ve 400 den fazla Functions var ve bir tabloyu,
fonksiyonu bulmak bile işkenceye dönüşüyor. Her bir işlem için yeni
pencere açması başlı başına bir işkence zaten :( ems gibi bir araca
ihtiyaç duyuyorum artık. Özellikle debug özelliği gerçekten mükemmel
diyebilirim. Wine ile bir yere kadar çalışıyor ve ben bu yazılımı sadece
test amaçlı kullandım. Kesinlikle satın almak istemiyorum ancak bunun
muadili bir iki yazılım buldum ve wine ile sorunsuz çalışıyorlar. 25 $
civarı bir paraya satın alacağım ya da PgAdmin koduna müdehale etmeye ve
becerebildiğim kadarıyla bahsettiğim özellikleri yapmaya çalışacağım. İş
yoğunluğum buna ne kadar müsade edecek bilemiyorum ancak sizlerinde bu
konuda yardımarınızı bekliyorum. C++ bilmememin verdiği dez avantaj ile
bu işi sanırım n*8 zamanda yapabileceğim. İlgili arkadaşlardan haber
bekliyorum.

Kolay gelsin.

--
/**