List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama] =?iso-8859-9?q?spam=27a_d=FC=FEen_mailler?=
From:       horselogy () gmail ! com (Mirat Can Bayrak)
Date:       2008-08-04 18:41:51

arkadaşlar mail programı yazdım. spam kutularına takılıyor sebebini bir
türlü bulamadım ne çıktısı yollayacağımı da bilemedim yollamam gereken
başka ne çıktı varsa çekinmeden söyleyin yollarım. Ekte şimdilik sadece
bir mail output'u var bunun neden spam a gittiği konusunda bir fikri
olan varmı?_ eksik header mi var acep?