List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama]
From:       mucip.ilbuga () gmail ! com (=?ISO-8859-9?Q?Mucibirahman_=DDLBU=D0A?=)
Date:       2008-07-31 21:07:29

Selamlar,
Findoz üzerinde NetBeans ile yazdığım kodu Pardus üzerinde çalıştırmayı
deniyorum... Pardus üzerine pisi ile jdk paketini yükledim.

Findoz'da dist ve src dizininde oluşturulan dolyaları;

javac deneme.java kkodu hata veriyor...
java -jar deneme.jar

olarak deniyorum ancak hata alıyorum... Java kodlarının platform
bağımsız olduğunu duymuştum. Farklı bir yöntem mi uygulamalıyım???

--
Kolay gelsin,
Mucip:)