List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama]  doc to pdf
From:       atifceylan () gmail ! com (Atif CEYLAN)
Date:       2007-12-17 9:45:10

Merhaba arkadaşlar.
Dün Devrim Bey doc to pdf convert olayını sormuştu. Bende bildiğim ancak
hiç deneme ihtiyacı duymadığım bir iki link verecektim. Sonra tatminkar
bir link verildiğini görünce kalabalık olmasın diye vazgeçtim ama çok
ilginçtir, maili aldıktan yaklaşık 5-6 saat kadar sonra arkadaşım arayıp
projede mutlaka upload edilen belgeleri göstermemiz gerekiyor deyince,
tevafuk dedim kendi kendime...

Gelelim sorumuza, open office için bir macro varmış
http://www.togaware.com/linux/survivor/Convert_MS_Word.html adresinde
anlatıldığı şekli ile uyguladım ve güzel bir netice aldım ancak serverda
open office writer kurduktan sonra komut satırından bu macroyu nasıl
ekleyebilirim?

NOT:  doc'ten pdf'e  çeviri için open office muadili, komut satırından
çalışan başka bir uygulama bulamadım ancak antiword, Catdoc ve wvWare
uygulamaları da html cıktısı verebiliyorlar. özellikle
wvWare oldukça başarılı ve shared - static libleri de var.
İlgilenenlere duyrulur.

Kolay gelsin.