List:       linux-programlama
Subject:    =?UTF-8?Q?Re:_[Linux-programlama]_ne_desem_?=
From:       yilugurlu () gmail ! com (=?UTF-8?Q?Y=C4=B1lmaz_U=C4=9Furlu?=)
Date:       2006-10-19 8:45:00

Görüntü üzerinde sağ tıklayıp "Prefrences"e tıklayın. "Subtitle & OSD"
sekmesinde "Encoding" bölümünü  "Turkish ISO-8859-9" olarak ayarlayın.
Ardından "Font" sekmesine gelerek kullanmak istediğiniz fontu seçin (örneğin
ben tahomabd.tff kullanıyorum). Bu bölümdeki "Encoding" bölümünü "Unicode"
olarak ayarlayın. Daha sonra Mplayer'ı yeniden başlattığınızda düzgün bir
şekilde çalışacaktır diye umuyorum.

Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos@jabber.org  ~ İzmir