List:       linux-programlama
Subject:    [Linux-programlama] python assert
From:       atifceylan () gmail ! com (Atif CEYLAN)
Date:       2006-02-20 11:16:10

Neþet ÖZKAN wrote:

>	Pythonda Assert ifadesini neden ve ne amaçla kullnıldıÄ?ını anlamaya
>çalıÅ?ıyorum. Ancak hala çözebilmiÅ? deÄ?ilim. Yardımcı olursanız sevininrim.

phtyon bilmem ama C de mantik hatalarini kontrol etmek icin
kullaniliyor. belki phyton dada oyledir.
soyleki: arguman olarak verilen ifadeyi icra sirasinda inceler ve sonuc
sifir ise ekrana bi mesaj basar ve otomatik olarak abort fonksiyonu ile
program sonlanir. bu sayede hatali bi islem ile sonsuz donguye dusmez
veya yanlis bi eylemde bulunmaniz onlenir....
iyi calismalar.