List:       linux-pci
Subject:    Darowizna
From:       SHANE MISSLER <yevans () precisionairtz ! com>
Date:       2020-05-30 0:14:33

Nazywam się SHANE MISSLER, wygrałem loterię o wartości 451 milionów dolarów i \
postanowiłem przekazać tobie kwotę 5500 000,00 €. Przekazuję wam tę darowiznę \
za miłość, którą mam dla ludzkości i za pomoc osobom dotkniętym pandemią w \
waszym kraju.Skontaktuj się ze mną, aby odebrać tę darowiznęDziękuję i Bóg \
zapłać.pozdrowieniaSHANE MISSLER