List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu]  Ubuntu 12.04.1 LTSP - Unity - Trash
From:       Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicaslan () gmail ! com>
Date:       2013-01-23 13:09:26

Ubuntu 12.04.1 LTS üzerinde LTSP sistem var. İstemcilerin hepsinde değil
ama bazılarında - şu ana kadar 2 tanesinde - silinen öğeler Geridönüşüm
kutusunda görünmüyor. ~/.local/share/Trash/files 'a baktığımda silinen
şeyleri görüyorum orada. 1 istemcide de geridönüşüm kutusu ikonu boşu
gösteriyordu. Boş bir dizin yaratıp sildim. Birden ikonu dolu göstermeye ve
tıklayınca da eski silinenlere ulaşmaya başladım. Kontrol ettiğim 1
istemcide durum normal, diğerlerinden şikayet gelmedi, onlarda da durum
normaldir zannımca.

Meseleyi karışık anlatmadım umarım. Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu
hiç?

--
*Görünenler*, *gerçek olsaydı bilime* gerek kalmazdı.