List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu] Re: =?iso-8859-9?q?Kopyala-Yap=FD=FEt=FDr__Sorunu?=
From:       Alper.OGUZ () bimar ! com ! tr (Alper OGUZ)
Date:       2008-03-27 10:47:22

Merhaba,

D4X benim bir numarali dosya indirme programimdir. 3 kademede hiz sinirlama \
butonlarini gördügümden beri asigimdir kendisine. :)

Sami bey Cuteftp derken, ftp programinin indirilecek/yüklenecek dosyalari kuyruga \
atmasini sormus gibi anladim. Cuteftp kullanmayali yillar oldu, eger o soruluyorsa \
Filezilla ve KFTP Grabber kuyruga sahipler. Yok ayni anda (simultane?) dosyalar \
transfer edilsin isteniyorsa Filezilla'nin ayarlarindaki "aktarimlar" bölümünde bu \
secenek var. Ama bazi ftp sunucular buna izin vermeyebiliyor.

Alper Oguz