List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu] =?utf-8?q?yetki_alan=C4=B1nda_oturum_a=C3=A7ma?=
From:       atifceylan () gmail ! com (Atif CEYLAN)
Date:       2008-03-17 15:43:03

merhaba,
bir arkadaşım bakanlıkta çalışıyor ve makinesine debian etch kurdum.
yetki alanı oluşturulmuş. bu konuda bilgi eksikliğim var ve yarına kadar
neyi nasıl yapacağımı öğrenip arkadaşın yanına gittiğimde internete
bağlayabilmem gerekiyo :) bu konuda yardım talep ediyorum. dhcp ile ip
alınıyor. kısaca yetki alanında oturum açma ile ilgili detaylı bir bilgi
lütfen.

kolay gelsin
Atıf CEYLAN