List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu]
From:       beyazsapka () gmail ! com (Mehmet Emin TEPE)
Date:       2008-03-11 20:41:35

Merhaba arkadaşlar ben slax 6.0 ı indirdim ve kendi dağıtımımı yapmak
istiyorum. Aslında benim yapmayı istediğim şu, şirkette 50 makinam var her
biri için Microsoft tan client lisansı almak istemiyorum. Client oladak
bağlanacak pc lere slax kurup masaüstünde sadece uzak masaüstü
bağlantısı(rdesktop) iconu olacak veya bunu otomotik yapıp slax açıldığında
otomotikmen kendi verdiğim ip adresinden belirlediğim porttan bağlantı
kursun(bu nasıl yapılır conf. Dosyası varmı onu bilmiyorum tam) bunu nasıl
yapabilirim masaüstünde sadece rdesktop ikonu olacak. Son kullanıcıya
hitaben yapacağım için cok basit olmalı kısayola tıkladığında bağlansın
kullanıcıya extra bir şey sormayayım diyorum.. bu konuda yardım
edebilirmisiniz..

İyi günler Teşekkürler