List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu] Gnome ses kisayollarini degistirmek?
From:       istanbul2024 () gmail ! com (Onur Yasarlar)
Date:       2005-10-27 10:30:19

Merhabalar;

Dizustu bilgisayarimda gnome masaustum var. Kullandigim dagitim ubuntu
5.10. Fn + volume up(f7) tusuna bastigimda ekranda ses acip kapatmak ile
ilgili kucuk pencere cikiyor.

Ancak mikser de baktigimda gordumki ses cikisimin bagli oldugu front
yerine headphones adinda bir kanali kontrol ediyor. Kontrol ettigi bu
kanali nasil degistirebilirim. Yoksa bu degisikligi mixer uzerinde mi
yapmaliyim?

Bu sorunu nasil halledebilirim.
Yardimci olursaniz sevinirim.

Saygilar