List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu] Notebook touchpad iptal etmek
From:       ekin () fisek ! com ! tr (Ekin Meroglu)
Date:       2005-10-18 15:04:09

Merhaba;

Tue, 18 Oct 2005 13:15:16 +0300 tarihinde
Nuri Sevinç <nsevinc@oldeye.com> yazmis:

> Herkese selamlar,
>
> Ben touchpad imi etkisiz hale getirmek istiyorum ancak beceremedim. Bana
> yardım edebilirmisiniz ?
>
> Xorg kullanıyorum.

Cogu tasinabilir bilgisayarda touchpad'i kapatmak icin bir tus veya tus kombinasyonu \
oluyor : HP'lerin bir serisinde touchpad'in tam ustunde bir tus vardi, toshiba \
satellite'larda Fn+F9 kombinasyonu bu isi yapiyor. Sizin cihaziniz icin de boyle bir \
imkan olabilir, oncelikle bunu arastirmanizi oneririm.

Bu cozum isinize yaramazsa, dmesg ciktisini ve /etc/X11/xorg.conf dosyanizi \
gonderirseniz uzerinde yorum yapabiliriz.

Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin@fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693