List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu] mplayer
From:       timur_eroglu () hotmail ! com (timoty tim)
Date:       2005-07-18 18:27:20

Merhaba Linux kullanmaya yeni başladım ve sorunlardan
kurtulamıyorum. İşletim sistemi olarak CentOS 4.0
kullanıyorum. CentOS üzerinde video oynatıcı
programaların hiçbirini çalıştıramadım. Real Player
kurdum fakat vcd formatındaki cd leri
çalıştırmıyor. Mplayer kurmaya çalıştım.
İlk önce libmp3lame.so.0 dosyasının
olmadığını söyleyerek kurmadı. Dosyayı bularak
yükledim fakat bu sefer de kurdu fakat çalışmıyor. Konuyla
ilgili türkçe kaynak da bulamadım. Ve hiçbirşey yapamadan
bekliyorum. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.