List:       linux-masaustu
Subject:    [Linux-masaustu] Evolution
From:       kemal () kemalayyildiz ! net (M ! Kemal AYYILDIZ)
Date:       2005-07-12 20:45:02

Merhaba,
Mandriva 10.2 kullanıyorum. Kontact, kmail veya evolution. Sizce e-posta
için hangisini kullanmalıyım. Evolution otomatik olarak kendisi ile
ilgili ayarları yaptırdı ama bir garip. "E-posta geldiğinde biple"
seçeneğini işaretlememe rağmen posta geldiğinde ses çıkartmıyor. Posta
alıp gönderirken de herhangi bir mesaj vermiyor. Acaba ayarları mı
yanlış yaptım. Yardımlarınız için teşekkürler.