List:       linux-kurulum
Subject:    [Linux-kurulum]  Kurulumda USB Sorunu
From:       mete.erk () gmail ! com (dr !  mete erk)
Date:       2007-11-10 1:35:44

Merhaba

Gruba yeni girdim. Hem bir merhaba demek istiyorum, hem de biraz evvel
yapmaya çalıştığım kurulumun başarısızlığını paylaşmak istiyorum.

Mecburen Vista kurmuştum.Disk yapılandırmasında hiçbir değişiklik yapmadan,
70GBlık yer ayarlayıp, bilgisayarımı yeniden başlattım. DVD halinde de SUSE
10.2 var içinde.

Fakat suse açılmasına açıldı da, USB'den olan farem ve klavyem tepki
vermediği için, kuruluma bir türlü geçemedim. Bu sorunu nasıl bertaraf
edeceğimi de bilemiyorum. Hem klavyem hem de farem USB'den güç alıyor. PS2
olsa belki daha deÄŸiÅŸik olabilir diyebilirsiniz ama o da yok malesef.

Nasıl hallolur bu sorun?

Teşekkür ediyorum.
Saygılarımla.

Dr. Mete ERK