List:       linux-kurulum
Subject:    [Linux-kurulum] Re: Kurulumda "loading hardware drivers" yazan
From:       cancerus () gmail ! com (Such)
Date:       2007-07-09 12:09:02

Teşekkür ederim tekrar ama sanırım sorunun kaynağını buldum.Ubuntu
forumlarında açıklamış birisi sorunun ise asrock anakart üzerindeki
tümleşik karttan kaynaklandığını belirtiyor ve şöyle açıklamış.

"Hi

About a year ago, I had the same problem with an Asrock board with
embeded graphics and my Nvidia card.

The solution:

Edit your /etc/modprobe.d/blacklist file:

Code:

sudo gedit /etc/modprobe.d/blacklist

and add the following line:
Code:

blacklist intel_agp

After that, you have to install your Nvidia drivers if you have not done it yet.

On your BIOS setup, disable your onboard graphics and enable your
Nvidia card. This should solve the problem ."

09.07.2007 tarihinde Aykut SAFAK <aykutsafak at gmail.com> yazmış: