List:       linux-kurulum
Subject:    [Linux-kurulum] Red Hot!!
From:       selamtux () gmail ! com (Timu EREN)
Date:       2006-11-10 13:03:23

yast network ile kartınızı yapılandırdığınız bölümde Host name and
Name server seçeneği altında dns ve hostname'inizi
değiştirebilirsiniz. yada /etc/resolv.conf dosyası içerisinde
nameserver bir.ip.adre.si diye bir satır ekleyebilirsiniz.

   Routing başlığı altında default gw'i belirleyebilirsiniz.

Bu kadar uğraşmak yerine DHCP kullanmayı deneyebilirsiniz. :)

10.11.2006 tarihinde Berkay aksoy <berkayaksoy@hotmail.com> yazmış:

Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )