List:       linux-kurulum
Subject:    [Linux-kurulum] =?iso-8859-1?q?RE=3A_Linux-kurulum_Toplu_Mesaj?=
From:       yasarhaci () hotmail ! com (haci yasar)
Date:       2006-11-09 18:22:17

merhaba bende pardus zincirine katıldım öncelikle kurulum ile ilgili
sorularım olacak
pardu ve xp kulamak istiom hardiskim birini böldüm ve xp yükledim diğerine
pardus yüklicem ama pardus yüklerken görünen hardisk benim diğer sabit
hardisk artı xp kurulu bölümü gösteriyor pardus için hazırladığım bölüm
gözükmüyor. birde ben pardusta diğer sabit diskimi görebilecekmiyim ordan
verileri alıp kulanabilecekmiyim