List:       linux-kurulum
Subject:    [Linux-kurulum] Ubuntu
From:       askindemir () gmail ! com (ASKIN DEMIR)
Date:       2005-05-05 14:44:27

Selamlar
Disk'imde boşyer vardı ve ben win98 yanına ubuntu linux'u kurdum kurma
aşamasında ve sonrasında bir sorun yaşamadım ama ubuntu linux'u
kaldırıp Fedora Core3 kurmak istedim ubuntunun MBR yazdığı GRUB bir
türlü gitmiyor kaldıramıyorum ubuntu kalktığı halde GRUB duruyor
Fedorayı kurmak istediğimdede şöyle bir hata alıyorum :

Assertion(heads > 0) at disk_doc:485 in
function probe_partition_for_geom() failed

Fedoranın bu hatası çıkınca yoksay vede iptal tuşlarıda oluyor yoksay
dediğim zaman resetliyor makinayı iptal diyip devam ettiğimde kurulum
yapmaya başlıyor gibi gösteriyor ama paket yükleme kısmına gelince
kurulumdan dışarı atıyor..
Durum bundan ibaret baştaki GRUB ' ı nasıl kaldırabilirim.?