List:       linux-kurulum
Subject:    [Linux-kurulum] Redhat Enterprise Linux 3.0
From:       devrim () gunduz ! org (Devrim GUNDUZ)
Date:       2005-04-14 15:37:02

Merhaba,

On Thu, 14 Apr 2005, Abdurrahman ÖZBEYAZ wrote:

> ftp.linux.org sitesinden  Redhat Enterprise Linux 3.0'ı indirmeye
> çalışıyorumda. İki tane ISO dosyası bulabildim. İndirdiğim
> RHEL3-RHAPS-i386-disc1.iso dosyasını Nero Burning Rom ile CD ye
> yazdırdım ve bilgisayara Linuxu kurmayı denedim fakat kurulum
> başlamadı. (CD room'un CD yi okuduğundan eminim.)

RHAPS -> Red Hat APplication Server. Bunu kurmak için öncelikle RHAS
kurmanýz gerekli.

RHEL, isosu indirilebilen bir daðýtým deðil.

> Acaba benim indirmeye çalıştığım Dosya, Redhat Enterprise Linux 3.0'ı
> içermiyormu. Yoksa kurulumumu yanlış yapıyorum. Bu konu hakkında
> bilgilendirme yaparsanız sevinirim

RHEL'i ancak satýn alabilirsiniz, bunun için Prosoft (www.prosoft.com.tr)
ya da TDM (www.tdmsoft.com.tr) ile baðlantý kurabilirsiniz.

Saygýlar,
--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr