List:       linux-kernel
Subject:    =?utf-8?Q?Fr=C3=A5n_Dr_Mark_Harrison?=
From:       Dr Mark Harrison <admin.psi.gto () kemdikbud ! go ! id>
Date:       2013-03-31 16:56:46

Rakas ystävä,

Ole hyvä ja voit luottaa? Olen tohtori Mark Harrison päässä Harlesden, North West \
London, täällä Englannissa. Työskentelen UBS Investment Bankin Lontoossa. \
Kirjoitan teille työhuoneestani että tulee olemaan valtava hyötyä meille \
molemmille. Minun osasto, joka manageri London Regional Office, huomasin hylätty \
summa  £ 15,4 miljoonaa Great British punta (viisitoista miljoonaa neljäsataa \
tuhatta Great British puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidän ulkomaisten \
asiakkaiden Late Mr. Thompson Morrison Kuka onneton tappio elämästään \
onnettomuudessa.
Valinta sinuun yhteyttä on herättänyt alkaen maantieteellinen luonne missä asut, \
erityisesti siitä syystä, herkkyyden näiden liiketoimen pankin virkamiehiä on \
odottanut mitään sukulaiset tulevat-up väite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse \
olen hävinnyt sijoittamalla sukulaisten kolme vuotta nyt, pyydän teiltä lupaa \
esitellä teille lähiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta etenee tämän tilin \
arvo on  £ 15,4 miljoonaa puntaa siirretään omaan pankkitilin lähiomaiset Late Mr. \
Thompson Morrison
Tämä maksetaan tai jakaa näitä prosenttimääriä, 60% minulle ja 40% sinulle. \
Kaikki mitä tarvitset on ladata tietosi meidän tietokantaan pankkijärjestelmä \
lähiomaiset Late Mr. Thompson Morrison. All I vaatia nyt on rehellinen yhteistyö, \
luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme näkee tämän tapahtuman kautta. Ole hyvä \
sinun täytyy pitää tämä liiketoimi salassa, koska 100% minun kantani minun \
pankkiin.
Sain yhteystietosi maasi kansainvälistä liiketoimintaa tietoa, ja päätti ottaa \
sinuun yhteyttä toivoen, että löydät tämän sopimuksen mielenkiintoinen. Ole \
hyvä ja teidän vahvistuksen viestin ja ilmaista kiinnostusta minä toimittaa \
sinulle lisätietoja. Endeavor antaa minulle oman päätöksensä mahdollisimman \
pian. Minä haluaisin sijoittaa oman osuus 60% omassa maassa.
Antakaa minulle seuraavat tiedot kuten meillä on 7 päivää aikaa tehdä tämä \
kauppa on erittäin kiireellinen kiitos.
Ensimmäinen Sinun Koko nimi .....................
Toinen Matkapuhelimesi numero ..............
Kolmas Yhteystietosi osoitteeseen ......................
Neljäs Ammatti / asema ..................
Viides Faksinumerosi ..........................

Ystävällisin terveisin,
UBS Investment Bank London.
MANAGER LONDON aluetoimisto
Tohtori Mark Harrison