List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik] =?utf-8?q?LPI_Sertifikal=C4=B1_Linux_Sistem_Y=C3=B6neticisi?=
From:       Cagri Ersen <cagri.ersen () gmail ! com>
Date:       2015-07-01 13:37:47

Proje bazlı bir iş için (yani freelancer da olabilir) LPIC 2 ya da 3
sertifikasına sahip bir Linux Sistem Yöneticisi aranıyor.

Bana kalsa sertifika vs konularına hiç takılmam ama iş LPIC sertifikası
gerektirdiğinden dolayı bu, zaruri bir durumdur.

İlgilenen arkadaşlar benimle iletişime geçebilir.

--
Cagri Ersen
http://www.syslogs.org