List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik] =?utf-8?q?=C4=B0=C5=9F_arama-_Istanbul?=
From:       yusufkayan <yusfkayan () gmail ! com>
Date:       2015-05-08 21:03:46

[Attachment #2 (multipart/alternative)]

[Attachment #4 (text/plain)]

Merhaba ben yeni mezunum henüz yazılım alanında iş deneyimim yok. 1.tercihim analist \
olarak çalışmak fakat java ve android  hakkında kendimi geliştirmek ve çalışmak \
istiyorum ilgilenenler için cv de numaram bulunmaktadır. Teşekkürler Dipnot : Cv deki \
adres Bursa olmasına rağmen şu an Istanbul da bulunmaktayım  ..