List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik] =?iso-8859-9?q?=C7e=FEitli_a=E7=FDk_pozisyonlar?=
From:       Oguz Yilmaz <oguzyilmazlist () gmail ! com>
Date:       2013-04-15 13:25:15

Merhabalar,

Labris Teknoloji A.Ş. 11inci yılında ekibini daha da genişletiyor.
Bazı yeni veya açık pozisyonlar için ilanlar çıktı. Bunlardan ilginizi
çeken var ise kolayca kariyer.net üzerinden başvurabilirsiniz.

http://www.kariyer.net/is-ilanlari/labris-teknoloji-bilisim-cozumleri-ltd-sti-is-ilanlari/12655/2904/?a=2

Bu ilanlar için daha yeterince uygun değilim, ama Linux ve çevresi,
benim yaşam çevrem diyorsanız, ve iş alanlarımız ilginizi çekiyorsa;
ik at labristeknoloji.com adresine CV'nizi göndermekten çekinmeyin.

İyi çalışmalar,

Oğuz Yılmaz

Labris Teknoloji Bilişim Çözümleri A.Ş. hakkında:

Labris Teknoloji ODTÜ Teknokent'de faaliyet gösteren ve kurulduğu
günden bu yana, Ar-Ge temelli üretim yapmayı birincil iş şartı olarak
belirlemiş %100 Türk sermayeli bir teknoloji üretim şirketidir.

Temel hedefi, bugüne kadar ithal edilmek zorunda kalınan bilişim
güvenliği ve internet sunucu yazılımları sektöründe yurtdışına
bağımlılığı azaltan, kalitesiyle ihraç edilen, tercih edilen ürünler
ortaya çıkarmaktır. Bu amaçla, Türkiye`nin çok büyük maddi
kaynaklarının yurt dışına çıkmasına neden olan yazılımlar öncelikli
ARGE alanları olarak belirlenmiştir.

Ana olarak; LBRUTM Bütünleşik Tehdit Yönetimi, LBRLOG Kanuni Kayıt
Altına alma, DDOS Mitigator DOS/DDOS Engelleme ürün serilerinde üretim
yapmaktadır. 15 ülkede 2000'in üzerinde kurumsal müşteriye sahip olan
ve en hızlı büyüyen 50 teknoloji şirketi arasında yer alan Labris
Teknoloji; ağırlığı Ankara'da olmak üzere Ankara ve İstanbul Arge
merkezlerinde çalışmalarına devam etmektedir.

2002 yılından bu yana çalışmalarını Labris markası altında sürdüren
Labris Teknoloji Ürünlerinde sahip olduğu ve yeni ürün geliştirme
süreçlerinde de hedeflediği ISO 15408 gibi sertifikasyonlar ve
bunların zorunlu kıldığı süreçleri içselleştirerek uygulamaktadır.
Bunun yanında klasik yazılım ve sistem geliştirme metodlarının yerine
çevik metodolojileri uygulayarak geliştirme yapmaktadır.