List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik]  Teknik Eleman
From:       mustafasaglam07 () gmail ! com (Mustafa Saglam)
Date:       2008-06-11 0:29:52

Merhaba,
Firmamizin teknik bolumunde tam veya yari zamanli gorevlendirilmek uzere
asagidaki niteliklere sahip muhendis ve teknisyenler aranmaktadir:

-          Tercihen universitelerin elektronik, bilgisayar bolumlerinden
mezun

-          Linux isletim sistemi (orta seviyede) ve uzerinde kosan
uygulamalarin kurulumu ve destegi konularinda calisabilecek

-          Yeni teknolojileri ogrenmeye yatkin

-          Ingilizce teknik dokumanlari okuyup anlama becerisine sahip

-          Iyi seviyede bilgisayar isletim sistemi ve donanim bilgisine
sahip

-          Tercihen giris seviyesinde LAN, WAN teknolojilerine asina

-          TCP/IP bilgisi olan

-          Seyahat engeli bulunmayan

-          Tercihen arac kullanabilen

-          Muhendis veya mezun olmak uzere olan muhendisler ve teknisyenler
aranmaktadir.

Bu ozelliklere uygun adaylarin, nur at hotel-hightech.com adresine
ozgecmislerini yollamalari rica olunur.

Nur Saglam