List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik] =?utf-8?q?Linux-IK_Hakk=C4=B1nda?=
From:       vkepoglu () gmail ! com (volkan kepoglu)
Date:       2008-06-09 16:13:42

Çok ilginç,

Bir tarafta bana "listeden atıldım" diye gelen mesajlar (dediğine göre 2-3
defa email atmaya çalıştığı halde geri dönmüş - gelen mesajlar aynen
aşağıda), diğer taraftan listeden atılmadı deniyor.

ya bu basit bir yanlış anlaşılma ya da şu php iş ilanı arkasında bizim
bilmediğimiz başka olaylar dönüyor. Hangisinin doğru olduğunu bilmediğim
için ben bu konudaki düşüncelerimin tümünü geri çekiyorum.

Mustafa Bey'e açıklamalar için teşekkür ediyorum. Sadece Mustafa Beyin de
dediği gibi şunu söyleyebilirim:

"istediğiniz gibi yorum yapın, sadece karşınızdakini rencide etmeyin."

bence, bu konuya son noktayı koymak için yeterli bir tümce.

Hepinize iyi günler dilerim, sevgili penguenler.
Saygılarımla, volkan.

bana gelen e-mailler:

*ilk mail:*

fromTolun ARDAHANLI <tolun.ardahanli at linux.org.tr>
tovkepoglu <vkepoglu at gmail.com>,
imeyil <imeyil at gmail.com>
dateMon, Jun 9, 2008 at 2:59 PM
subjectMerhabalar...
mailed-bygmail.com

Merhaba arkadaslar;
Maalesef linux-ik ya e-mail gondermem yasaklandi... Sizin fikirlerinize
sonuna kadar inaniyor ve boyle bir liste yonetiminin ben ...... anladiniz
gerisini...
Varsin  onlarin stratejisi, "Ozgur internet, ozgur internet" diye bas bas
bagirirlarken yardim eden benim gibi kisilerin ozgurlugunu kisitlamak
olsun...
Yakin bir zamanda uyesi oldugum tum Turkce listelerden cikacagim... Benim de
stratejim TR konusulan vede konusan yerlerde/kimselere fikirlerimi
paylasmamak olur...
Ben de kaybederim onlarda... yapacak birsey yok... hakaret etmemeye ozen
gostererek sohbet etmeye calisiyorum... ancak anlasildigi uzere en
tepesinden en altindaki is verenine kadar bir somurge dali olusturmuslar...
ne guzel...
gorusmek umidiyle... kendinize iyi bakin... sizim gibilere kucaklar dolusu
sevgiler...

--
Tolun ARDAHANLI
Bilgisayar Muhendisi

*ikinci mail:*

fromTolun ARDAHANLI <tolun.ardahanli at linux.org.tr>
tovkepoglu <vkepoglu at gmail.com>
dateMon, Jun 9, 2008 at 4:23 PM
subjectFwd: Linux-ik mesaj listesine istek reddedildi
mailed-bygmail.com

Merhabalar Volkan;
ilginden dolayi tesekkur ederim... Gecen Altan adli  isveren sahisa yaptigi
yoruma cevap verecektim vede 2-3 mail daha gonderdim listeye ancak
ulasmadigini farkedince sizlere ilettim... Sizin yazdiklariniz geliyor ancak
benim yazdiklarim listeden asagida ki mail geriye donderilerek ulasmadi
bilgisi donuyor... Baska listelere ve adreslere de  mail atiyorum rahatlikla
gidiyor... Ancak listemiz demekki boyle bir yildirma politikasi secmis...:(
Artik kendileri ne kadar haber alma ozgurlugunu engelliyor tarafsiz bir
ortamda tartismak lazim...
Gorusmek umidiyle...