List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik]  Javaci Ogrenciler Araniyor
From:       bozkiru () itu ! edu ! tr (Umit Bozkir)
Date:       2008-05-23 18:39:37

  Selamlar, bana gelen bir is ilanini iletiyorum. Ilgilenen arkadaslar
ilgili adresle iletisime gecebilirler.

Java Teknolojilerini kullanarak finansal yazilim projeleri yuruten
firmamizda gorev almak uzere 2. veya 3. sinif Bilgisayar Muhendisligi
ogrencileri aranmaktadir.

Is Tanimi:
Gorsel bilesenler gelistirmek, test etmek
Arastirma yapmak, sonucları raporlamak
Test prosedurleri hazirlamak ve sistemlere uygulamak

Ilgilenen adaylar özgecmis ve not dokumleriyle (veya aldiklari derslerin
listesi) emreozcan at fxesse.com adresine basvuruda bulunabilir
FxEsse Yazilim