List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik] =?UTF-8?B?QcOnxLFrIHBvemlzeW9ubGFy?=
From:       gorkem () gorkemcetin ! com (=?UTF-8?B?R8O2cmtlbSDDh2V0aW4=?=)
Date:       2007-01-07 10:44:15

Timu EREN wrote On 07-01-2007 01:52:
> 	Merhaba,
> Açıkcası tek bir şeyi merak ettiğim için yazıyorum, kabalık yada patavatsızlık
> etmiş olabilirim o neden ile şimdiden özür diliyorum. Bu tür e-postalarda
> yani ikinci kişi aracılığı ile personel arayan firma/kişilerin neden firma
> bilgileri yer almıyor? Firma bilgisinin bu listeye üye olan kişiler için
> önemli olduğunu düşünüyorum firma bilgisi ile personelin dikkatini
> çekebilecek ve daha fazla ilgi uyandırarak daha çok kişiye ulaşabilecekler.

Merhaba

Mevcut pozisyon konu başlığında yazdığı gibi gerçekten "açık"
olmayabilir, örneğin halen çalışan bir kişinin yerine ve/veya üstüne bir
başka kişiyi arıyor olabilirler. Bu nedenle firmalar kimi zaman isim
belirtmekten kaçınabilir.

Firma bilgisi varsa ve (özellikle) firma büyük ve saygın ise sözünü
ettiğin durum çoğu zaman geçerli olacaktır diye tahmin ediyorum.

İyi çalışmalar
Görkem