List:       linux-ik
Subject:    [Linux-ik] Linux projesine eleman araniyor
From:       gorkem () gorkemcetin ! com (=?UTF-8?B?R8O2cmtlbSDDh2V0aW4=?=)
Date:       2005-08-22 9:23:41

Merhaba

Eylul ayinda baslayacak bir AB 6. CP projesinde gorev alacak is
arkadaslari ariyoruz.

Is tanimi: Linux altinda guvenli dokuman yonetim sistemi yazilimi
gelistirilmesi (1 kisi, yari zamanli)

Genel nitelikler:

ˇ Tam zamanli gorevde calisacak sekilde,
ˇ Yurtdisina seyahat etmeye engelinin olmamasi
ˇ En az 3 yil askerlikle iliskisinin bulunmamasi
ˇ Cok iyi derecede Ingilizce bilgisine sahip olmasi
ˇ Yazilim gelistirme projelerinde 3 yil calisma deneyimine sahip olmasi
ˇ Cok iyi derecede C bilgisi (ayrica nesneye yonelik bir dil bilmesi
tercih sebebidir)
ˇ E-posta, web, istemci-sunucu mimarileri ve bunlarin calisma
prensipleri konusunda bilgi sahibi olmasi
ˇ Linux isletim sistemi calisma prensipleri konusunda bilgi sahibi olmasi
ˇ Tercihan daha once veri ve ag guvenligi konularinda bir projede
calismis olmasi

Is tanimi: Guvenli dokuman yonetim yazilim sistemi gelistirme surecinde
3 kisilik kadronun yonetilmesi (1 kisi, tam zamanli)

[...]

ˇ Daha önce en az 1 orta (azami 1 yil) ve en az 1 uzun donemli (1 yildan
fazla), toplam en az 3 yazilim projesi yurutmus olmasi
ˇ Tercihan acik kaynak kodlu yazilimlar ve Linux hakkinda bilgi sahibi
olmasi

Ilgilenenlerin ozgecmislerini gorkem@gorkemcetin adresine gondermeleri
rica edilir. Calisma yeri TUBITAK/UEKAE'dir (Gebze).

Iyi calismalar
Gorkem